information:http://tw.youtube.com/watch?v=GeovEnKcWuo


Do you hear me, 你聽的到我的聲音嗎?
I'm talking to you 我正在跟你說話
Across the water across the deep blue ocean 橫跨過深藍色的水與海洋
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
在這寬廣的天空底下,喔~我的寶貝,我一直在嘗試
Boy I hear you in my dreams Boy 我在夢裡聽見你的聲音
I feel your whisper across the sea 我可以感覺到你在海的那邊對我悄悄的說話
I keep you with me in my heart 我會一直把你放在我心裡
You make it easier when life gets hard 當生活困難的時候 你都會讓它變的輕鬆簡單
I'm lucky I'm in love with my best friend 我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been 很幸運的去過我去的地方
Lucky to be coming home again 幸運的又回到家
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes 他們不知道要花多長的時間
Waiting for a love like this 等待像這樣的愛情
Every time we say goodbye 每當我們說再見的時候
I wish we had one more kiss 我希望我們能有更多的kiss
I'll wait for you I promise you, I will 我答應你我會等你,我會的
I'm lucky I'm in love with my best friend 我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been 很幸運的去過我去的地方
Lucky to be coming home again 幸運的又回到家
Lucky we're in love every way 很幸運的我們戀愛經歷每一段過程
Lucky to have stayed where we have stayed
很幸運的留在我們美好得地方
Lucky to be coming home someday 幸運的終有一天 要回家了
And so I'm sailing through the sea 而我會穿越海洋
To an island where we'll meet 到那我們即將見面的島嶼
You'll hear the music fill the air 你會聽見充滿音樂的島嶼
I'll put a flower in your hair 我會再你頭髮邊別上一朵花
though the breezes through trees 縱使微風吹過這些樹..
Move so pretty you're all I see 我唯一看到的就是如此美麗的你
As the world keeps spinning round 當世界持續轉動的時候
You hold me right here right now 你現在仍然握著我的手
I'm lucky I'm in love with my best friend 我很幸運,我愛上我最好的朋友
Lucky to have been where I have been 很幸運的去過我去的地方
Lucky to be coming home again 幸運的又回到家來
Lucky we're in love every way 很幸運的我們戀愛經歷過每一段過程
Lucky to have stayed where we have stayed 很幸運的留在我們美好得地方
Lucky to be coming home someday 幸運的終有一天 要回家了
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

翻的不好 多多指教 ;p

arrow
arrow
    全站熱搜

    jk0313 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()